Aktuality‎ > ‎

Školní výlet 1.A

přidáno: 24. 6. 2019 23:37, autor: Marek Killar   [ aktualizováno 24. 6. 2019 23:59 ]

V úterý 18.6. odpoledne vyrazila 1.A na školní výlet na Sedmihorky do penzionu Podháj. Pro děti byl připravena pestrá škála aktivit. Již v úterý absolvovaly program Ekocentra Sedmihorky s názvem „Proč ta sova tolik houkala“. Nejprve bylo v místní klubovně krátké povídání o sovách a poté si každý mohl vyzkoušet houkání výra a puštíka. Poté jsme se všichni odebrali do lesa, kde Luky F. zkoušel přilákat houkáním výra a Kryštof se snažil přilákat houkáním puštíka. Měli jsme štěstí a opravdu nám jeden puštík odpověděl a krásně na nás houkal. Někteří se trochu v nočním lese báli, ale zvládli to všichni. Poté jsme se za svitu baterek dostali do penzionu, kde většina ihned usnula.

Druhý den jsme se byli podívat v ohradě na ovce a kozy. Každý jim mohl nabídnout nějaké krmení a zároveň si je mohl pohladit. Odcházeli jsem za zvuků píšťal jako ostřílení pasáčci. Po obědovém balíčku jsme si dali menší odpočinek a poté hurá k místnímu rybníku, kde jsme se mohli krásně ochladit. Děti si vodu užily a paní učitelky neustále počítaly hlavy nad vodou. Následovalo tolik vyžadované nakupování. Na penzionu jsme si před večeří nabatikovali trička. Večer si všichni napsali pohledy, které byly odeslány rodičům a spolužákům, kteří s námi nemohli jet.

Po nočním odpočinku jsme se vydali na nedalekou Mariánskou vyhlídku. Šli jsme kolem několika pramenů, kde jsme si mohli vyzkoušet výbornou chuť místní pramenité vody. Cestou na vyhlídku jsme viděli skály z filmu „Jak dostat tatínka do polepšovny“. Z vyhlídky jsme viděli Trosky a zámek Hrubá Skála. Cestou zpět si děti v lese stavěly domečky. Odpoledne jsme zakončili koupáním. Večer jsme si hráli u penzionu, malovali na kamínky a různě skotačili. Jako odměnu za pěkné chování na výletě děti večer hledaly (a našly) poklad.

Pár slziček bylo na výletě uroněno, ale všichni byli neuvěřitelně stateční. Věříme, že jsme si to všichni užili a máme na co vzpomínat.

Všem přejeme krásné léto plné sluníčka a hlavně odpočinku. Po prázdninách se budeme těšit na šikovné žáky druhé třídy.